Konkurrence #13: Den første december

Julen er noget særligt, og jeg elsker den af mange grunde. Jeg elsker den for den kulørte farveregn, de funklende lys der pryder hustagene og hænger som ledestjerner gemmen byerne. Jeg elsker julen for dens mange dufte, de tunge granner og sødmen, der breder sig fra bagværket i køkkenet. Jeg elsker julen for den sne, der forhåbentlig falder, for vinden der vender og frostkyssede kinder. Jeg elsker den for at samle venner og familie og bringe nye bekendtskaber med sig, for det overdådige middagsbord, det strålende grantræ og det knitrende gaver under det, der er valgt med hjertet.

Den første december markerer kalenderårets snarlige slutning, men inden da skal det fejres med de, der har en særlig plads i vores hjerter og du, kære læser, hører så afgjort til i mit, og fordi julen handler om at give, giver jeg én heldig læser muligheden for at forsøde sine juledage med et magisk juleeventyr fra Peguin Clothbound Classics. For at være med i konkurrencen om at vinde “A Christmas Carrol” af Charles Dickens, skal du blot skrive en kommentar til indlægget med din mailadresse, så jeg kan kontakte vinderen, som trækkes d. 4/12. Med et ønske om at kunne give noget til jer alle, må jeg nøjes med at give jer min evige taknemmelighed over jeres selskab i mit vindblæste bogslot.

44 thoughts on “Konkurrence #13: Den første december

  1. Sofie

    Jeg gik forbi en bog forleden, jeg gerne ville have, men købte den ikke. Det skulle jeg have gjort, for hvornår har man fortrudt at købe en bog? Man kan aldrig få for mange bøger! Hyggelig julekonkurrence. Hilsner fra Sofie! :-) sofiefc@hotmail.com

  2. Ida

    Så fin en konkurrence! Selvom jeg allerede har en version af Dickens juleeventyr, så ville denne virkelig pynte på mine hylder <3

  3. GiZmoAMH

    OMG OMG OMG!!! Den har jeg savlet over mange gange, så den ville da være fantastisk at vinde. Så skal der satme Jule-hygge-læses her i December. :D

    Anne-Mette Højbjerg (gizzerdk@gmail.com) – http://www.giz-blog.dk

  4. Signe Altofte

    Uhh, den er så lækker den udgave! Jeg har ikke nogensinde læst a Christmas Carol, så jeg krydser alt hvad jeg har for at det er mig, der er vinderen:)

  5. Sabrina

    Rigtig glædelig 1 december :)
    Jeg har altid elsket A Christmas Carol. En af de få klassikere jeg elsker. Og sikke et fint cover <3

  6. Camilla Rodkjær

    Glædelig første december☃️🌨🌬
    Charles Dickens juleeventyr er en jeg læser næsten hvert år til jul, og det kunne være så fantastisk at få udskiftet min slidte paperback udgave med denne lækre hardback cover.
    camilla.viborg@gmail.com

    1. Nikoline

      Sødeste Line – tillykke! Ved en tilfældig lodtrækning fandt jeg frem til dig som vinderen af min konkurrence. Jeg får lige sendt dig en mail i løbet af dagen om det praktiske.

  7. Jennifer

    Har aldrig læst den historie før, så ville da være rart endelig at få den læst.
    jenniferolsen12 @gmail.com

  8. sarahsiger

    Dickens. Han er guld hver! Og udgaven af A Christmas Carol er altså ligeså (-:

  9. Anne W.

    Den er godt nok fin og fantastisk historie!
    Rigtig glædelig jul❤️
    KH Anne W.

  10. kvallentin

    Et juleeventyr er så absolut min yndlings julehistorie og har været det så længe jeg kan huske, så en udgave på bogreolen ville være fantastisk :)
    Det er en tradition for mig altid at se The Muppets udgave med Michael Caine i rolle som Scrooge, i december. Den er et MUST ;)

    k.vallentin@gmail.com

Skriv et svar

