Konkurrence #10: Fjerde adventssøndag


Denne adventssøndag er ikke alene den sidste for i år, men den firkantede pakke, som Rosinante & co. har været så søde at sponsorere, indeholder hele tre tykke bøger, som jeg i et splitsekund havde svært ved at give fra mig. Det er gode bøger med gode fortællinger, som jeg selv har fundet stor nydelse i. For at deltage i i konkurrencen om den hemmelige bogstak, skal I blot skrive en kommentar om, hvad I glæder jer mest til ved dette års juleaften. Husk også at skrive jeres e-mail, så jeg kan komme i kontakt med vinderen. I kan deltage i konkurrencen til og med d. 28/12, hvorefter jeg hurtigst muligt offentliggør den heldige vinder.

Vinderen af pakken fra sidste søndag blev Louise H., som jeg straks sender en glædesmail til. Hun kan se frem til at modtage Emily Brontës klassiske “Stormfulde Højder” om kærlighed og forblændning, storhed og fald. Det er en roman, der fremkalder vindsus for ørerne, og pludselig hjertebanken. Tusind tak til alle jer andre for jeres deltagelse i løbet af decembermåned. Det har været fornøjeligt at læse jeres små kommentarer, og jeg håber, at I alle får en rigtig glædelig jul.

39 thoughts on “Konkurrence #10: Fjerde adventssøndag

  1. Bente Hviid Rasmussen

    Jeg glæder mig til at se dem jeg har købt gaver til, forhåbentlig blive glade for de gaver, som jeg har udtænkt lige præcis dem :-)

    Glædeli jul

  2. Lotte

    Jeg har skrevet speciale hele december (skal afleveres 1. januar), så jeg glæder mig til at holde speciale-fri juleaften, og bare hygge med familien,åbner pakker og spise lækker mad :-)

    /Lotte
    superlotte7(a)hotmail.com

  3. Emma

    Jeg glæder mig til at blive smittet af min lillesøsters juleglæde, og se hendes store smil når julemanden banker på vores dør, mens far “tilfældigvis” liige er på toilet. – og så glæder jeg mig til traditionstro at skulle se julefilm hele julemorgen, og om eftermiddagen Disneys juleshow – og til at vi om aftenen sidder samlet først ved spisebordet og senere ved siden af juletræet, grinende og i højt humør! :)

    embila@hotmail.com

  4. Camilla

    Jeg glæder mig allermest til, at kunne slappe af i hyggeligt selskab og med god mad og hjemmelig hygge. De sidste måneder har for mit vedkommende stået på stress i form af bachelorskrivning, så jeg har ventet lææænge på denne aften i år og desværre ikke rigtigt kunne nyde julen før nu.

    Mvh
    Camilla

  5. Ann-Kristine Hald

    At se juleglæden i min mormors øjne, når vi går om juletræet. Jeg plejer at kigge mere på hende og hvor glad hun bliver, når vi synger de gamle sange, end jeg kigger på træet. :) God jul til dig i øvrigt.

  6. Sofie MH.

    Jeg glæder mig aller mest til at være sammen med min skønne familie og lille hund. Jeg ville lyve, hvis jeg sagde at julemaden ikke har en stor plads i mine tanker, for det er noget af det bedste ;-)

  7. Kathrine

    Jeg glæder mig til at holde juleaften hjemme ved os selv og se hvordan det går med at kombinere traditioner fra to familier.

  8. Pernille

    Jeg glæder mig til at hygge med familien. Det er nemlig ikke så tit det sker længere da vi er spredt over hele landet :) Og så glæder jeg mig bare rigtig meget til Fars kalkun og franske kartofler med sovs ;)

  9. frkskou

    Til at opleve min datters glæde, nu hvor hun forstår lidt mere af hvad hele juleriet går ud på :-)

    benteskou (a) gmail.com

  10. Katja Nielsen

    Jeg glæder mig rigtig meget til at holde jul med min far. Det er 4 år siden jeg sidst har holdt jul med ham, så det bliver dejlige at gøre det igen! :-)
    Krydser fingre!

  11. writingthedreams

    Jeg glæder mig til at synge til tre gudstjenester og starte julestemningen med dejlig korsang efterfulgt af dejlig hygge rundt om juletræet hos min forældre. Glædelig jul til dig! :)
    writingthedreams@gmail.com

  12. trine229

    Lillepigen er 5,5 – den PERFEKTE julealder! Så glæder mig bare helt vildt til at fejre den sammen med henne (og resten af familien)!

  13. Simone Hagemann

    Jeg glæder mig til det hele. Men jeg glæder mig især til at folk skal åbne gaverne fra mig. Det er bare noget af det bedste, at se folks glæde over at åbne de gaver, jeg har udvalgt særligt til dem. Specielt glæder jeg mig meget til at se min søster åbne en af hendes gaver – hun får nemlig noget, hun aldrig i sin vildeste fantasi ville havde regnet med, og jeg glæder mig derfor helt ekstremt meget til at se hendes reaktion :)

  14. Clara

    jeg glæder mig til at være sammen med hele min familie, som jeg ikke har set rigtigt siden september. og så kan jeg ikke lægge skjul på at jeg glæder mig ret meget til gaverne ;)

  15. Sarah

    Jeg glæder mig til at være sammen med familien og alle de traditioner fra da jeg selv var barn. Ønsker at give mine to niecer den mest magiske jul 😊

  16. Malene H

    Jeg glæder mig til at smide min kære mor, hendes lille hund, en masse søde sager og alle julegaverne ind i bilen og køre op til min dejlige storebror. Jeg glæder mig simpelthen bare til at være os tre (fem, hvis vi tæller hundene med) og til at have en hyggelig dag/aften med to af de vigtigste personer i mit liv <3
    Glædelig fjerde søndag i advent. :)
    Hulgaard92@hotmail.com

  17. Kathrine

    Årets højdepunkt må blive at den skal fejres med min søster, for første gang nogensinde. Det er ellers aldrig lykkedes os, med alle de hele- og halve familier vi ellers hører til. Så i år bliver det hende og jeg, vores kærester og vores forældre. Glæder mig virkelig!

  18. Karina Petersen

    Højdepunktet på min juleaften er, at se min datter pakke sine gaver op, hvor hver og en udløser en glæde, som ikke er til at beskrive med ord. Men jeg glæder mig også meget til, at se om der ligger nogle bogskønheder gemt under juletræet til mig;0)
    Hvad er dit højdepunkt juleaften?

    iknp@live.dk

  19. Laura

    Der må jeg simpelthen indrømme, at jeg er så barnlig, at jeg glæder mig mest til gaverne. Og så har jeg givet min bedste ven en ret vild julegave, som jeg ikke kommer til at se ham pakke op, men jeg glæder mig virkelig meget til at høre hans reaktion!

  20. Rikke Simonsen

    Jeg glæder mig ENORMT meget til julemaden! Jeg var i Kina sidste år til jul, hvor jeg fik pizza – så jeg har set frem til en ordentlig andesteg i TO ÅR! Det bliver lækkert :D
    (og så håber jeg selvfølgelig at der er nogle hårde pakker under træet til mig ;) )

    Glædelig jul!

    Rikkestavski@gmail.com

  21. Mia Clausen

    Jeg glæder mig mest til at få en rigtig hyggelig aften, dejlig stille og rolig. Med god mad, og forhåbentlig nogle bøger under juletræet :)

    Glædelig jul, og tak for en inspirerende og god blog :)

    Mvh
    Mia / tulipanbusk@hotmail.com

  22. Troels

    Hej
    Dette jeg glædede mig mest til ved dette års jul var den hyggen omkring der er juleaften og i juledagene. Mine nevøer kunne næsten ikke sidde ved bordet da de glædede sig til gaverne. Julen er en magisk i deres alder.
    gramsvaerd at Gmail com

Skriv et svar

