Konkurrence #8: Anden adventssøndag


Kalenderdagene bliver færre, og jeg følger ihærdigt med på kalenderlyset, imens glæden tager til. I dag er det den anden adventssøndag, og sammen med Rosinante&co. kan én heldig læser vinde en bog i denne søde juletid. For at deltage i konkurrencen om den kantet pakkede, skal I blot skrive i kommentarfeltet om jeres største juleønske. Husk også at skrive jeres e-mail, så jeg kan komme i kontakt med vinderen. I kan deltage i konkurrencen til og med næste søndag, hvor en ny konkurrence vil finde sted, samtidig med at jeg trækker en vinder af forrige konkurrence.

Vinderen af den firkantet pakke fra forrige søndag blev fundet ved tilfældig lodtrækning, og vinderen blev Maria, som jeg straks har sendt en lykkebringende mail til. Bag det paselfarvet papir og knitrende bånd, gemte sig en bog, der står mit hjerte meget nær; den danske oversættelse af Neil Gaimans “Coraline”.

33 thoughts on “Konkurrence #8: Anden adventssøndag

  1. Camilla

    Eftersom jeg er i fuld gang med at skrive mit afsluttende bachelorprojekt, må mit største og højeste ønske i år være, at nå at blive færdig til d. 19. december – så jeg kan holde en smule juleferie. :)

    Kh Camilla

  2. Lotte

    Ud over en hvid jul, så ønsker jeg mig en hyggelig jul med hele familien. Det er første gang i år, at min kæreste og min brors kæreste skal holde jul med os, så i år bliver en lidt anderledes jul :-)
    Og så ønsker jeg mig, at min speciale er færdigt inden, så jeg kan hygge med alle de andre i juledagene :)

    / Lotte
    Superlotte7(a)hotmail.com

  3. trine229

    Højeste ønske er nok lidt svært at opfylde – da jeg ønsker mig en lejlighed til mig og lillepigen! I rigtig skoledistrikt.. Som jeg har råd til på SU! Lidt svært ønske!
    Ellers… En kuffert! Og Harry Potter serien, både på engelsk og bokmål!
    trinesoppskrifter@gmail.com

  4. Josefine Larsen

    Mit største juleønsker er at undgå vinterdepression i år. Men hjemmestrikkede sokker kommer på en meget tæt andenplads.

  5. Irene

    Jeg ved ikke, hvad jeg ønsker mig mest – udover fred i verden og den slags. Måske bare Harry Potter bog 1?

  6. Katja Nielsen

    Mit største ønske må være en ny lækker uldfrakke i en flot marineblå :-)

  7. Celine

    Uh, jeg har ikke lige et specifikt ønske, der vægter højere end de andre. Tror bare at jeg ønsker mig en hyggelig juleaften med familien. Og så ville en omgang sne da heller ikke gøre noget (;

    celine-hein@hotmail.com

  8. Kathrine

    Det største ønske må næsten være en køkkenmaskine selvom jeg også håber at få nogle af de bøger jeg ønsker mig.

    kath.dkk (a) gmail.com

  9. Emma

    Hmm.. mit største ønske, den er svær :) Har tusindsvis af bog-ønsker på min liste, men der er ikke rigtig nogen der vægter højere end den anden. Tror faktisk, at når alt kommer til alt, så er mit største (og dyreste) ønske en gammeldags skrivemaskine. Elsker at skrive, men sidder tit og redigerer alt for meget i det, mens jeg er igang med at skrive, i stedet for bagefter. Og tænker at en skrivemaskine, derfor vil være ideel, fordi det er så meget sværere at slette på den. Og så er den i sig selv jo også utrolig smuk (så længe den ikke er karry-a-la-sennepsgul-farvet). Haha ups… blev lidt langt.

  10. Karina

    Da jeg lige nu er på udveksling i USA er mit største juleønske i år bare at komme hjem til jul :)

  11. Ida Thordis

    Mit største juleønske er et abonnement på svømning for næste sæson. Da jeg var yngre svømmede jeg to gange om ugen og gik på et konkurrencehold. Jeg elskede det, men da jeg startede i gymnasiet havde jeg bare ikke tid til det længere. Lige siden har jeg leget med tanken om at komme igang igen, men det er bare så frygtelig dyrt :-( Derfor er det mit ønske.

    idamoelmer (at) gmail (dot) com

  12. isabelkathrine

    Hmmm, mit juleønske er en god bog, den 2. Bog i fantasy trilogien Klintespind af Helle Ryding. Og ellers er det et fedt sted træningstøj; -)
    Hvad ønsker du dig til jul?

  13. Simone Hagemann

    I år må mit største julegaveønske være “Alle historierne om Snøvsen” af Benny Andersen. Jeg har nemlig virkelig meget lyst til at genlæse historierne, men jeg ejer ikke en udgave af dem. Desuden er det virkelig bare en bog, som jeg bliver nødt til at have i min samling :)

  14. Laura

    Jeg ønsker mig rigtig meget et kamera. Sådan et godt et, der heller ikke er for stort.

Skriv et svar

