Konkurrencevinder af fjerlet læsning


Det er blevet tid til at finde en konkurrencevinder af den pastelfarvede pakke fra Cicero. Jeg har trukket lod ved at lade tilfældighederne råde, og vinderen blev Mie og jeg har straks har sendt en mail af sted. Jeg håber, at bøgerne vil bringe glæde med sine fjerlette indhold og sarte omslag i den kolde årstid, som vi nu begiver os ind i, og jeg vender snart tilbage med nye vinderchancer til jer andre snart.

I øvrigt har jeg ladet mig fortælle af forlaget Rosinante&co., som jeg for tiden er i praktik hos, at Jojo Moyes vil være at træffe til Bogforum i år. En nyhed, der fik mig til at kappe begejstret i hænderne med et stort smil på læben over sådan en enestående mulighed for at se og møde forfatteren bag så fine bøger. Endnu en gang tak for jeres deltagelse. Det var som altid mit hjerte at vide, at jeg har så mange søde læsere.

8 thoughts on “Konkurrencevinder af fjerlet læsning

    1. Anne Nikoline

      Det fremgår også officielt af programmet nu. Det bliver virkelig spændende.

  1. Simone Hagemann

    Åh, hvor er jeg misundelig på Mie. Hun kan virkelig godt glæde sig til at modtage bøgerne. Og så håber jeg selv på, snart at få købt/læst “En plus en”. I hvert fald meget gerne inden Bogforum, hvor jeg helt sikkert skal se hende :)

    1. Anne Nikoline

      Ellers vil det være en oplagt mulighed, hvis du kommer til Bogforum – der bliver hendes bøger uden tvivl solgt og signeret.

Skriv et svar

